Sensire Den Ooiman Kleinschalig wonen met intensieve dementiezorg

Groot Hagen 6 7009 AM Doetinchem
Deze locatie is onderdeel van Sensire

Waardering van Sensire Den Ooiman Kleinschalig wonen met intensieve dementiezorg - Doetinchem op 29 november 2019

Ziekte van Alzheimer

Het betreft hier een beoordeling op de zorg die in woongroep de Boomgaard wordt georganiseerd. Inmiddels een jaar geleden is deze woongroep gestart en sinds januari van dit jaar is mijn vrouw hier woonachtig en vanaf het eerste moment waren de contacten meer dan goed. Wat wij ontzettende prettig hebben ervaren is dat de teamverpleegkundige met medewerkers thuis op bezoek is geweest om te ontdekken wie mijn vrouw was in haar dagelijkse omgeving en hoe wij woonachtig zijn. Dit vormde de basis voor de opname en de uiteindelijk verzorging van mijn vrouw en de relatie met mij. Het nieuw samengestelde team is mooi in balans en er nadrukkelijk voor de bewoners, alles is bespreekbaar en andersom ook. De open cultuur draagt bij aan een goede relatie met bewoners en mantelzorgers. De accommodatie mag nog wat gezelliger worden maar daar wordt dagelijks aan gewerkt, het is zoeken naar een goede balans voor een ieder.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Sensire Den Ooiman Kleinschalig wonen met intensieve dementiezorg - Doetinchem

Hartelijk dank voor deze uitgebreide waardering. We vinden het ook erg belangrijk om vooraf onze bewoners en u te leren kennen. Daar zijn we blijkbaar in geslaagd. Mooi om te lezen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Sensire Den Ooiman Kleinschalig wonen met intensieve dementiezorg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.