Waardering van Sensire Den Ooiman Kleinschalig wonen met intensieve dementiezorg - Doetinchem op 8 mei 2018 interview

6.0

Het gebouw is verouderd en voldoet niet meer aan de eisen van deze tijd vind ik. De persoonlijke kamers vind ik veel te klein. De ruimte in de huiskamer vind ik te klein voor tien bewoners. Met z'n tweeën een badkamer delen, vind ik niet meer kunnen. Desondanks heerst er een prettige sfeer. In zijn algemeenheid merk ik dat de medewerkers door personeelstekort weinig tijd hebben voor extra aandacht. De meeste van de medewerkers doen hun best en zijn schatten vind ik. Helaas hebben ze niet altijd tijd voor extra aandacht voor mijn moeder. Dat ze bijvoorbeeld op haar letten dat ze voldoende drinkt of de tijd nemen om met haar te lopen. Het komt regelmatig voor dat ik mijn moeder aantreft met een gehoorapparaat die lege batterijen heeft. Dat ervaar ik als vervelend.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Sensire Den Ooiman Kleinschalig wonen met intensieve dementiezorg - Doetinchem

Dank u wel voor uw beoordeling. Sensire Den Ooiman is inderdaad niet het nieuwste gebouw dat we qua aankleding wel steeds proberen op te knappen zodat het er toch wat eigentijds uit blijft zien. Wel fijn om te lezen dat er een prettige sfeer heerst. U noemt best een paar aandachtspunten. Als u dat wilt kunt u deze ook delen met de manager wonen met zorg, Marleen van der Sijs. U kunt haar gerust bellen om te horen hoe er wordt omgegaan met de personeelsbezetting maar ook bijvoorbeeld hoe er samen met familie, vrijwilligers en het zorgteam toch vaak meer mogelijk is dan je in eerste instantie zou denken. Marleen is bereikbaar via telefoon 06-51 02 75 86 of e-mail m.vandersijs@sensire.nl.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Sensire Den Ooiman Kleinschalig wonen met intensieve dementiezorg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.