Waardering van Sensire Den Ooiman Kleinschalig wonen met intensieve dementiezorg - Doetinchem op 8 mei 2018 interview

7.8

Het gebouw ligt in een rustige omgeving. Dit ervaren ik en mijn echtgenote als prettig. Als ik daar kom, dan heb ik het gevoel dat ik op bezoek kom. Er heerst een hele fijne sfeer en dat voelt prettig. Ik kan bij binnenkomst koffie en thee pakken. Er is een aparte, grote ruime waar ik met mijn echtgenote kan zitten. Daarnaast hebben we ook de mogelijkheid om in de huiskamer te zitten. Ik merk dat de medewerkers naar ons luisteren. Als ik verzoeken heb, dan nemen ze dat mee en voeren ze dat uit. Dat vind ik positief. Ik merk dat mijn echtgenote goed wordt verzorgd. Ze ziet er altijd verzorgd uit. De kleren die ze draagt, zijn goed op elkaar afgestemd.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Sensire Den Ooiman Kleinschalig wonen met intensieve dementiezorg - Doetinchem

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Sensire Den Ooiman Kleinschalig wonen met intensieve dementiezorg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.