Waardering van Sensire Den Ooiman Kleinschalig wonen met intensieve dementiezorg - Doetinchem op 25 juni 2018

8.2
  • Dementie

Het totaal plaatje is perfect; leuke tuintjes, voliere, herten en geiten. Ik vind als vuistregel belangrijk; de bewoners verzorgen alsof het je eigen ouders zijn. Passie in je werk is belangrijk.Het zou mooi zijn als er altijd een verzorgende in de woonkamer is, maar ik zie ook wel dat het niet altijd kan, omdat de zorgkosten dan te hoog worden. Conclusie; wij zijn erg tevreden!

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Sensire Den Ooiman Kleinschalig wonen met intensieve dementiezorg - Doetinchem

geplaatst op 25 juni 2018

Dank voor uw beoordeling! Goed om te horen dat u zo tevreden bent. En inderdaad mooi beschreven "bewoners verzorgen alsof het je eigen ouders zijn"!

Bent u of werkt u voor Sensire Den Ooiman Kleinschalig wonen met intensieve dementiezorg? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.