Waardering van Sensire Den Ooiman Kleinschalig wonen met intensieve dementiezorg - Doetinchem op 14 mei 2018 interview

8.2

Ik vind dat de zorg voor mijn man uitstekend is. Ze zijn echt goed voor hem. Het gebouw ligt er mooi en het ziet er netjes uit. In de huiskamers is het proper. Mijn man heeft alleen een slaapkamer. De badkamer moet hij delen met een andere bewoner. Dat vind ik geen bezwaar. Overdag zit hij meestal in de huiskamer. Hij kan ook naar de hal gaan of het restaurant. Er zijn ook terrassen in de tuin. Ik vind dat de gastdames die er zijn goed in de gaten houden dat de bewoners niet mee naar buiten lopen. Ze letten er ook goed op dat de bewoners voldoende drinken. Ik kan ook goed overleggen over de situatie van mijn man. Het is de bedoeling dat er familienet komt, zodat ik kan zien wat er gebeurd is. Ik ben tevreden over de gang van zaken en hoe ze met mijn man omgaan. De medewerkers zijn de rust zelve als er iets gebeurd.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Sensire Den Ooiman Kleinschalig wonen met intensieve dementiezorg - Doetinchem

geplaatst op 15 mei 2018

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring.

Bent u of werkt u voor Sensire Den Ooiman Kleinschalig wonen met intensieve dementiezorg? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.