Waardering van Sensire Den Ooiman Kleinschalig wonen met intensieve dementiezorg - Doetinchem op 9 augustus 2018 interview

6.7

Ik vind de accommodatie van mijn moeder netjes en schoon, maar het is niet meer van deze tijd. De bewoners moeten een toilet en een badkamer delen. Waar ik mij ook aan irriteer is dat mijn moeder weleens lang op het toilet moet wachten voordat ze geholpen wordt bij haar ontlasting. Ze wordt wel heel snel geholpen als er toevallig iemand in de buurt is. Ze gaan verder goed met mijn moeder om, maar mijn moeder is ook nooit lastig. Er wordt goed naar mij geluisterd. Ik heb van tevoren afgesproken dat ze mij altijd moeten bellen mocht er iets met mijn moeder gebeuren. Ze sturen mij zelfs een e-mail als ze mij telefonisch niet kunnen bereiken. Ze proberen het één en ander te regelen als ik een vraag of een opmerking heb. Ik vind dit tenslotte geen leven meer voor mijn moeder omdat ze daar al zo lang binnen de accommodatie vergroeid aan haar bed ligt.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Sensire Den Ooiman Kleinschalig wonen met intensieve dementiezorg - Doetinchem

geplaatst op 14 augustus 2018

Dank u wel voor deze beoordeling. Verdrietig te lezen dat uw moeder al zo lang afhankelijk van 'haar bed' is. Goed te horen dat er goed contact is tussen de medewerkers, u en uw moeder. U noemt dat uw moeder soms wat lang moet wachten voordat zij geholpen wordt om naar het toilet te gaan. Dit punt zou u misschien nog met de contactverzorgende kunnen bespreken zodat zij uw verwachting kent en er extra aandacht voor kan zijn.

Bent u of werkt u voor Sensire Den Ooiman Kleinschalig wonen met intensieve dementiezorg? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.