Waardering van Sensire Den Ooiman Kleinschalig wonen met intensieve dementiezorg - Doetinchem op 7 mei 2018 interview

7.3

Ik vind dit een prima instelling. De verzorging van mijn moeder vind ik goed. Ik mis een stukje welzijn. In mijn ogen worden er leuke activiteiten georganiseerd. Mijn moeder zou het erg leuk vinden als het aanbod van activiteiten breder was. De persoonlijke aandacht voor mijn moeder vind ik veel te weinig. Ik zou het fijn vinden als de medewerkers bijvoorbeeld een spelletje met haar doen. Het zou mijn moeder heel goed doen als zij in een groep zou zitten met bewoners die minder ernstig ziek zijn. Ze zou daar meer sociaal contact op kunnen bouwen met medebewoners. Ik vind dit een gemis. Ik vind de ruimte die de bewoners hebben om te wandelen, zowel binnen als buiten, goed. Ze hebben een mooie binnentuin en dat vind ik een pluspunt. Wat ik minder goed vind is de opzet van de huiskamer. De ruimte die de bewoners hebben om te zitten, is in mijn ogen behoorlijk klein. Het keukengedeelte is in verhouding vrij groot. Hierdoor blijft er weinig zitruimte over. De tv staat in een hoek en er is niet genoeg plek om recht voor de tv te zitten. Wat ik ook een gemis vind is dat er geen relaxstoelen zijn in de huiskamer, waar ze in kunnen rusten.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Sensire Den Ooiman Kleinschalig wonen met intensieve dementiezorg - Doetinchem

Hartelijk dank voor uw beoordeling. We zien in uw reactie dat u over een aantal zaken tevreden bent maar er zijn ook dingen die voor verbetering vatbaar zijn. Een aantal zaken zijn waarschijnlijk best gemakkelijk aan te passen. U zou deze ook eens even voor kunnen leggen aan de teamverpleegkundige. Wij zullen in algemene zin ook nagaan of uw opmerkingen voor verbetering vatbaar zijn. We kijken daar graag naar.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Sensire Den Ooiman Kleinschalig wonen met intensieve dementiezorg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.