Waardering van Sensire Den Ooiman Kleinschalig wonen met intensieve dementiezorg - Doetinchem op 14 mei 2018 interview

7.5

Op de zorg zelf heb ik niets aan te merken. In de overkoepelende organisatie zou wel wat verbeterd kunnen worden als het over communicatie gaat. De organisatie op zich vind ik te groot. Ik vind dat het gebouw allemaal goed is voor het oog van de buitenwereld. Het zou volgens mij allemaal wel wat beter kunnen. Mijn moeder heeft een kamer en de badkamer moet ze delen met een andere bewoner. Dat maakt mij niet uit en voor mijn moeder maakt het in haar toestand ook niet meer uit. De zorg voor mijn moeder vind ik heel goed. De verzorgenden hebben het beste voor met mijn moeder. Het maakt niet uit wie van de bewoners ze voor zich hebben. Ik vind het heel erg dat de goede verzorgenden weg gaan. Er komen allemaal jonge mensen voor terug. Die kennen wij ook niet. Als ik iets wil vragen, dan weet ik precies bij wie ik moet zijn.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Sensire Den Ooiman Kleinschalig wonen met intensieve dementiezorg - Doetinchem

geplaatst op 15 mei 2018

Dank voor het delen van uw ervaring. Wat fijn dat u tevreden bent over de zorg voor uw moeder. Kunt u een verbetering noemen als het over communicatie gaat? Dan nemen wij dat mee. Wij verbeteren namelijk graag.

Bent u of werkt u voor Sensire Den Ooiman Kleinschalig wonen met intensieve dementiezorg? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.