Waardering van Sensire Den Ooiman Revalidatie - Doetinchem op 28 maart 2019

5.3

de afdeling heet revalidatie en dan gaan we er ook van uit dat er wat met de cliënt wordt gedaan.De cliënt ging er heen om wat mobieler te worden.Vanaf dag 1 werd er met een tillift gewerkt en hoefde de cliënt niet zelf de transfers meer te doen. Ook werd er er al gauw voetsteunen aan de rolstoel gemaakt waar door er nog minder beweging was. Wij zagen niet dat de cliënt mobieler werd maar eerder passiever.Ook bij aan geven van wat we zagen werden we naar de fysio verwezen dat zij eerst toestemming moesten geven  maar zij spraken dit tegen.Geschreven door dochter van cliënt

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Sensire Den Ooiman Revalidatie - Doetinchem

Wat vervelend dat u deze ervaring heeft. Wilt u hierover nog eens in gesprek met de teamverpleegkundige?

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Sensire Den Ooiman Revalidatie? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.