Waardering van Sensire Den Ooiman Revalidatie - Doetinchem op 15 november 2017

7.0

Oude accommodatie, kleine kamer. Rolstoel erg smerig. Matige/ouderwetse communicatie met familie/mantelzorgers.  Tip: maak gebruik van de huidige digitale communicatiemiddelen, inzage ECD etc. Scheelt veel tijd voor verpleegkundige die moeten bellen met mantelzorgers. Er was vaak dubbele of juist geen communicatie. Regelmatig onnodige misverstanden. Het zorgt ook voor goede en volledige rapportage en geeft een snellere en betere samenwerking voor alle partijen.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Sensire Den Ooiman Revalidatie - Doetinchem

geplaatst op 20 november 2017

Hartelijk dank voor uw beoordeling. Deze informatie nemen we graag mee om onze zorg te verbeteren. We zullen uw reactie delen met het Centrum voor Herstel en Revalidatie maar gaan ook graag met u in gesprek. U kunt hiervoor contact opnemen met Marleen van der Sijs, manager wonen met zorg, telefoon 06-51 02 75 86.

Bent u of werkt u voor Sensire Den Ooiman Revalidatie? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.