Waardering van Sensire Den Ooiman Verpleeghuiszorg somatiek - Doetinchem op 9 mei 2018 interview

8.2

De afdeling van mijn vader is keurig opgeknapt, toch blijft het wel een oud gebouw. Mijn vader is tevreden over de zorg die hij krijgt. Hij is ook tevreden over de manier waarop ze met hem omgaan. De medewerkers zijn altijd even vriendelijk voor hem en ze maken af en toe een grapje met hem. Ik merk dat ze erg attent zijn en ze geven mijn vader de benodigde aandacht. Het enige waar mijn vader weleens over klaagt, is dat hij af en toe lang moet wachten als hij naar de wc moet. Toch heeft hij er begrip voor dat het af en toe lastig is.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Sensire Den Ooiman Verpleeghuiszorg somatiek - Doetinchem

Hartelijk dank voor uw beoordeling! Fijn dat u over het algemeen heel tevreden bent. Wat het toiletbezoek van uw vader betreft adviseer ik u om dit bespreekbaar te maken met uw contactverzorgende. Er zijn vaak best mogelijkheden om hier verandering in aan te brengen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Sensire Den Ooiman Verpleeghuiszorg somatiek? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.