Waardering van Sensire Den Ooiman Verpleeghuiszorg somatiek - Doetinchem op 16 augustus 2018 interview

7.3

De mensen waren van goede wil en ook de behandeling door het personeel was goed. De specifieke kennis bij de verpleging van de aandoening van mijn dochter vond ik echter onder de maat. Zij zat daar niet op haar plaats, want ze had een heel andere problematiek. In mijn ogen moest ze soms lang wachten op hulp bij toiletbezoek en werd ze dus niet altijd adequaat geholpen op het moment dat dat nodig was. De omgang van de medewerkers met mijn dochter was prima, want er was een heel goede verstandhouding. Zelf voelde ik me gedeeltelijk gehoord. Als ik iets vroeg, dan was er soms geen leidinggevende aanwezig. Ook wisten de medewerkers in mijn ogen niet altijd bij wie ik moest zijn. Dat vond ik een probleem. De accommodatie vind ik prima. Er is een goede huiskamer en mijn dochter had een eigen kamer, toilet en badkamer. De instelling staat in een bosrijke omgeving aan de rand van de stad.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Sensire Den Ooiman Verpleeghuiszorg somatiek - Doetinchem

geplaatst op 20 augustus 2018

Dank voor uw beoordeling. Wij hechten bij Sensire veel waarde aan een goede samenwerking en communicatie met de bewoner en zijn naaste. Daarom introduceren wij bijvoorbeeld binnenkort een nieuw bewonersdossier, waarin uw dochter zelf en/of u als naaste, direct geïnformeerd zijn over alle rapportages rondom het wonen en de zorg. Wij hopen dat dit bijdraagt aan betere communicatie.

Bent u of werkt u voor Sensire Den Ooiman Verpleeghuiszorg somatiek? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.