Waardering van Sensire Den Ooiman Verpleeghuiszorg somatiek - Doetinchem op 8 mei 2018 interview

7.3

De zorg die mijn vader hier krijgt, vind ik goed. Als ik daar kom, dan ziet hij er altijd goed verzorgd uit. De medewerkers vind ik vriendelijk en behulpzaam. De communicatie vind ik prima. Als ik een vraag heb, dan kan ik die makkelijk stellen. Vanuit de instelling word ik goed geïnformeerd. Als er iets aan de hand is met mijn vader, dan lichten zij mij daarover tijdig in. Er is ook een digitaal informatiesysteem aanwezig, Familienet genaamd. Dat vind ik fijn, want dan kan ik zien wat er gedurende de dag met mijn vader gebeurt. Mijn vader heeft daar een eigen kamer. Hij moet de badkamer delen, maar dat vind ik geen enkel probleem.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Sensire Den Ooiman Verpleeghuiszorg somatiek - Doetinchem

Bedankt voor uw mooie waardering.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Sensire Den Ooiman Verpleeghuiszorg somatiek? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.