Waardering van Sensire Den Ooiman Verpleeghuiszorg - Doetinchem op 15 mei 2018 interview

Ik ben zeer tevreden over alles wat de verzorgenden voor mijn man doen. Ze zijn liever voor hem, dan dat ik voor hem zou kunnen zijn als hij nog thuis zou wonen. Ik kan erop vertrouwen dat ze doen wat ze zeggen. Als ik zeg dat ik iets graag anders zou willen zien, dan schijven ze het op en dan doen ze het ook. De verzorgenden hebben aandacht voor mij als ik daar ben. Ze zijn zeer bezorgd. Mijn man wordt goed verzorgd. Dat merk ik aan hoe hij eruit ziet. Hij zit er altijd netjes en schoon bij. Zijn bed is ook altijd schoon. De verzorgenden gaan op een lieve manier met hem om. Mijn man vindt de aandacht die hij van ze krijgt fijn. Hij is tevreden. Het gebouw is heel oud. Het kan naar mijn idee wel wat moderner. Mijn man heeft een hele kleine kamer. De ramen sluiten niet goed en in de winter vond ik het daar heel koud.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Sensire Den Ooiman Verpleeghuiszorg - Doetinchem

geplaatst op 15 mei 2018

Hartelijk dank voor deze mooie waardering. Een groot compliment dat u zo tevreden bent. Wat betreft de ramen, bespreek dit eens met uw aanspreekpunt. Dan kunnen we er vast wat aan doen. Hoewel een beetje ventilatie met dit weer wel heel lekker is (in de winter niet) ;)

Bent u of werkt u voor Sensire Den Ooiman Verpleeghuiszorg? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.