Waardering van Sensire Den Ooiman Verpleeghuiszorg somatiek - Doetinchem op 15 augustus 2018 interview

7.8

Ik vind dat de verzorgenden hun best doen in de tijd die zij krijgen. In de tijd die zij hebben is er ook aandacht voor mijn vader. De oude garde van de medewerkers kunnen goed met mijn vader omgaan, de jongere begrijpen hem wat minder. Ze kunnen ook wel streng zijn tegen hem als het nodig is, maar ze maken ook grapjes met hem en dat vind ik heel erg leuk. Er wordt geprobeerd om rekening te houden met zijn wensen en behoeften. Ik krijg van mijn contactpersoon veel feedback en dat vind ik prettig. Ik kan bij haar ook terecht met mijn vragen en dan gaat ze er direct mee aan de slag. Ik vind het geen strakke steriel omgeving en dat vind ik heel fijn. Het is erg huislijk. Mijn vader heeft een kamer voor zichzelf.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Sensire Den Ooiman Verpleeghuiszorg somatiek - Doetinchem

geplaatst op 16 augustus 2018

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling! Leuk om te lezen dat "humor" een belangrijk aspect is van de manier waarop uw vader en de medewerkers met elkaar omgaan.

Bent u of werkt u voor Sensire Den Ooiman Verpleeghuiszorg somatiek? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.