Waardering van Sensire Den Ooiman Verpleeghuiszorg - Doetinchem op 22 augustus 2018 interview

6.0

Ik vind de communicatie wat gebrekkig. De medewerkers zijn lief en hartelijk. Dat verschilt in mijn ogen echter wel sterk van persoon tot persoon. Ik vind dat er beter geluisterd zou kunnen worden naar mijn familielid en dat ze beter zouden kunnen reageren als ze iets wil. Mijn contactpersoon binnen de instelling belt me als er iets gehaald moet worden. Zij is de enige met wie ik een goed contact heb. Sommige medewerkers vind ik wat lomp. Ik voel me niet prettig in de instelling. Als ik bel, dan heb ik een grote kans dat er niet opgenomen wordt. Op de afdeling is een kantoortje. Dat is deels dichtgeplakt. Soms moet ik iets vragen en krijg dan te horen dat er geen tijd is. De kamer van mijn familielid is wat klein. Wel mocht ze haar eigen spulletjes erin zetten. De medewerkers van de kantine zijn altijd heel leuk en spontaan.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Sensire Den Ooiman Verpleeghuiszorg - Doetinchem

geplaatst op 23 augustus 2018

Dank voor het delen van uw ervaring. Hierdoor kunnen we onze zorg nog verder verbeteren. Wij hopen dat u de zaken waar u tegenaan loopt al met de contactverzorgende van uw familielid heeft besproken. Mocht dat niet het geval zijn dan verzoeken wij u om dit alsnog te doen.

Bent u of werkt u voor Sensire Den Ooiman Verpleeghuiszorg? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.