Waardering van Sensire Den Ooiman Verpleeghuiszorg somatiek - Doetinchem op 8 mei 2018 interview

9.2

Ik vind de medewerkers heel vriendelijk en ze behandelen mijn schoonvader met zorg en aandacht. Ze denken vooruit, bijvoorbeeld in activiteiten die aansluiten bij mijn schoonvader. Er wordt rekening gehouden met zijn interesses en dat vind ik heel goed. Ik vind het gebouw prima, heel open en heel vriendelijk. Er heerst een fijne sfeer en het voelt er niet druk aan. Het is er rustig en ontspannen. Er zit een grote beschermde tuin om het gebouw heen, waar de bewoners vrij kunnen rondlopen. Als ik iets aangeef, in bijvoorbeeld een evaluatiegesprek, dan wordt er naar gekeken en dan wordt er nagedacht over wat er eventueel in de situatie van mijn schoonvader gedaan kan worden. Dat vind ik heel goed.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Sensire Den Ooiman Verpleeghuiszorg somatiek - Doetinchem

Dank u wel voor deze mooie waardering. Fijn om te horen dat u zo tevreden bent!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Sensire Den Ooiman Verpleeghuiszorg somatiek? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.