Waardering van Sensire Den Ooiman Verpleeghuiszorg - Doetinchem op 17 mei 2018 interview

7.7

Ik vind de omgang binnen de instelling prettig. Zo worden afspraken nagekomen. Verder wordt er geluisterd naar mijn opmerkingen. Ook stel ik vragen en dat wordt gewaardeerd. Als mantelzorger houd ik de vinger aan de pols. Ik ben tevreden over de verpleging. Wel zie ik veel wisseling van medewerkers. Wat meer continuïteit zou ik prettiger vinden voor mijn cliënt. Op de afdeling heerst regelmaat. Zo krijgt hij op tijd eten en drinken. De huiskamer ziet er fris uit. Hij is onlangs opnieuw behangen en er ligt een nieuwe vloer in. In de slaapkamers zijn de gordijnen vervangen. Dat vind ik echt een verbetering. Ook komen er nieuwe nachtkastjes.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Sensire Den Ooiman Verpleeghuiszorg - Doetinchem

geplaatst op 17 mei 2018

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring.

Bent u of werkt u voor Sensire Den Ooiman Verpleeghuiszorg? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.