Waardering van Sensire Den Ooiman Verpleeghuiszorg somatiek - Doetinchem op 13 oktober 2020

• Ziekte van Parkinson

Mijn man woont op de afd. Oleander van het verpleeghuis den Ooiman in Doetinchem sinds bijna twee jaar. Het is inmiddels zijn thuis geworden en daarmee ook deels van mij. Het is ontzettend fijn te zien dat er met zoveel aandacht, zorg en hartelijkheid gewerkt wordt. Het zijn toch allemaal verschillende bewoners met ieder zijn /haar eigen eigenaardigheden. Wat een geduld en professionaliteit. Je komt er als partner, familie , bezoek altijd prettig binnen. Altijd belangstelling , ze zijn allen druk maar komen nooit gestrest over. Ik heb er enorm respect voor en ben blij met de keuze die we gemaakt hebben.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Sensire Den Ooiman Verpleeghuiszorg somatiek? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.