Sensire Den Ooiman Verpleeghuiszorg somatiek

Groot Hagen 6 7009 AM Doetinchem
Deze locatie is onderdeel van Sensire

Waardering van Sensire Den Ooiman Verpleeghuiszorg somatiek - Doetinchem op 8 september 2021

Ziekte van Parkinson

Mijn oma is recent opgenomen op de afdeling Klimop 2 bij Den Ooiman. Ontvangst tijdens de opname was zeer prettig, er hing een mooie welkomstboodschap en haar naam werd gelijk opgehangen. Er is ontzettend goed en aandachtig naar ons geluisterd en al haar wensen werden direct opgeschreven en er was zelfs al een avondmaaltijd voor haar geregeld. Toen ze vroeg om een glas wijn, die ze er graag bij nuttigt, was de avondverpleging al op de hoogte gesteld en had zich al ingelezen en het werd dan ook direct gebracht. Haar verhuizing duurde erg lang en ze dachten met ons mee en vroegen regelmatig of we een kop koffie of thee wilden. Ik was zo enorm verrast door de lieve verpleging die daar rondliep en de tijd die genomen werd om mijn oma zo goed mogelijk te ontvangen. Enorm bedankt voor de medewerkers van Klimop 2.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Sensire Den Ooiman Verpleeghuiszorg somatiek? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.