Waardering van Sensire Den Ooiman Verpleeghuiszorg somatiek - Doetinchem op 17 mei 2010

6.8

Mijn schoonmoeder is afgelopen januari na een verblijf van 5,5 jaar op Den Ooiman overleden, dus wij hebben ruime ervaring. De inzet van verzorgenden en artsen is hier groot. Ik vond wel dat er meer privacy mocht zijn. Ook een betere communicatie en meer waardering voor familie die heel veel voor hun ouders (partner) en overige bewoners doet. Ik vind dat de directie nog weleens vergat waar de kern van de zorg om gaat. Het personeel liep zich de benen uit de kont, maar moest het met steeds minder doen. Ik vind dat de kwaliteit nog erg verbeterd kan worden.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Sensire Den Ooiman Verpleeghuiszorg somatiek? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.