Waardering van Sensire Het Weerdje - Doetinchem op 15 mei 2018 interview

6.7

Het pand staat op de nominatie om gesloopt te worden. We worden al een hele tijd aan het lijntje gehouden. Er zijn nu bewoners uit een ander huis van dezelfde organisatie gekomen, terwijl wij daar niets over gehoord hebben. Het draait volgens mij om geld. Mijn schoonmoeder heeft een kleine kamer met een douche en wc. Overdag gaat ze naar de dagbesteding. De maaltijden worden gezamenlijk gebruikt. Het eten wordt aangeleverd en in huis opgewarmd. Ik vind de medewerkers erg goed. De verzorging vind ik wat minder. Als we vragen stellen dan duurt het lang voor er antwoord komt. Wij zijn bijvoorbeeld ook elke zaterdag aanwezig en dan komt er op maandag een mailtje of we ergens voor kunnen zorgen. Er wordt voor ieder ding een apart mailtje gestuurd. Het lijkt alsof de ene hand niet weet wat de andere doet. Er is geregeld overleg, dat vind ik wel goed.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Sensire Het Weerdje - Doetinchem

geplaatst op 15 mei 2018

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring. Eind mei is er een bijeenkomst waarin meer duidelijk wordt over de toekomst van Het Weerdje. Stel uw vragen daar gerust. Wat betreft uw opmerking over de verzorging, wilt u dit ook eens met uw aanspreekpunt bespreken?

Bent u of werkt u voor Sensire Het Weerdje? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.