Waardering van Sensire Sydehem - Zeddam op 24 november 2017

5.0

Medewerkers zijn onvoldoende betrokken met de doelgroep vooral op gebied van bejegening en respect. Er valt nog veel te ontwikkelen in het kader, verdiepen in het dagelijkse leven van voorheen. Er word teveel gekeken naar eigen belangen van de zorginstelling. Het personeel die het hart op de juiste plaatst heeft, heeft te weinig tijd om dit uit te dragen of zoekt elders naar uitdaging.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Sensire Sydehem - Zeddam

geplaatst op 1 december 2017

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring. Dit helpt ons om onze zorg te verbeteren. Op dit moment hebben we een leerprogramma waarin we ons verdiepen in de gewoontes van onze bewoners (het dagelijks leven van voorheen). Wij zijn er super enthousiast over en hopen dat u dit terugziet in de praktijk. Mocht u hierover meer willen weten, stuur dan een e-mail naar communicatie@sensire.nl.

Bent u of werkt u voor Sensire Sydehem? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.