Waardering van Sensire Sydehem - Zeddam op 15 mei 2018 interview

7.5

Mijn vader verblijft tijdelijk in een oud gebouw, omdat het gebouw waar hij eerst woonde, wordt gerenoveerd. Ik denk dat dit heel mooi gaat worden. Deze renovatie vond ik ook wel nodig. Sinds hij in deze tijdelijke instelling zit, worden er veel activiteiten georganiseerd. In de toekomst willen ze dat continueren in het opgeknapte gebouw. Dat zou ik fijn vinden. De contactpersoon die ik hier heb, wisselt nogal eens. Dat vind ik vervelend. Een beetje stabiliteit zou ik fijn vinden. De zorg die mijn vader krijgt, vind ik prima. De medewerkers gaan goed met hem om en ze spelen goed in op zijn gedrag en reacties. Dat doen ze op een enthousiaste manier. De communicatie vind ik goed, omdat ik genoeg informatie krijg.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Sensire Sydehem - Zeddam

geplaatst op 15 mei 2018

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring. Wij kijken ook uit naar het vernieuwde Sydehem. We gaan er daar samen een mooie tijd van maken.

Bent u of werkt u voor Sensire Sydehem? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.