Waardering van Sensire Sydehem - Zeddam op 15 mei 2018

3.0
  • Ziekte van Alzheimer

Ondanks dat ze tijdelijk nu in Weerdje woont, is het toch niet van deze tijd. De bel dreunt door hele gebouw door. Je kunt in de hal horen of iemand naar de wc moet. Privacy? Op de kamer is het of heel warm of heel koud. Helaas geven zij aan dat daar niets aan gedaan kan worden. Mbt tot zorg moet overal achter aan gezeten worden, anders dragen ze de hele week dezelfde kleding aan. Bejegening laat de wensen over en hoe de zorg gewoon aangeeft dat ze maar moeten wachten als ze naar toilet moeten vind ik echt te erg.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Sensire Sydehem - Zeddam

geplaatst op 15 mei 2018

Wat fijn dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring te delen. Dit helpt ons om onze zorg te verbeteren. Ook wij vinden dat het gebouw van Het Weerdje gedateerd is, daarom zullen wij het ook gaan slopen. We zijn bezig met de andere plannen, daarover zullen we vanzelfsprekend communiceren. Wilt u uw zorginhoudelijke punten eens met uw aanspreekpunt bespreken?

Bent u of werkt u voor Sensire Sydehem? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.