Waardering van Sensire Sydehem - Zeddam op 1 december 2017

4.8

Vind dat de laatste tijd een erg grote wissel met personeel is geweest en dit de kwaliteit van zorg niet ten goede is gekomen. Er zijn het afgelopen jaar veel vertrouwde gezichten verdwenen en  is het niet meer “het  Sydehem “van jaar of jaren geleden. De gezelligheid laat hier te wensen over. Merk aan mijn tante dat het haar, maar  ook mede bewoners veel onrust en onvrede en verdriet brengt. Dat is jammer. Hopelijk word het gauw weer anders!

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Sensire Sydehem - Zeddam

geplaatst op 5 december 2017

Hartelijk dank voor uw reactie. Hierdoor kunnen we nagaan hoe we de zorg kunnen verbeteren. Er zijn inderdaad nieuwe collega’s komen werken bij Sydehem. Dit heeft onder meer te maken met het feit dat we collega’s een opleiding hebben geboden. Het was niet voor iedereen mogelijk om deze opleiding op de eigen locatie te doen. Daarom is er gewisseld tussen verschillende locaties. We realiseren ons goed dat het vaak weer even wennen is voor de bewoners, als er nieuwe gezichten in het team zijn. We spannen ons daarom in om de nieuwe collega’s goed in te werken en zich thuis te laten voelen op de werkplek. Helaas hebben we op dit moment ook te maken met openstaande vacatures, waardoor er de laatste tijd ook collega’s van andere locaties en uitzendkrachten worden ingezet in de periode tot de tijdelijke verhuizing naar Het Weerdje. Na de verhuizing naar Het Weerdje is de teambezetting beter. Natuurlijk is het niet de bedoeling dat de kwaliteit van de zorg vermindert door de inzet van nieuwe collega’s in het team. We horen graag wat u opvalt in de kwaliteit van onze zorgverlening. U kunt voor uw vragen of toelichting altijd contact opnemen met Marleen van der Sijs, manager wonen met zorg, via telefoon 06-51 02 75 86 of e-mail m.vandersijs@sensire.nl. Zij gaat graag met u in gesprek om na te gaan waar verbeteringen aangebracht kunnen worden.

Bent u of werkt u voor Sensire Sydehem? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.