Het Laar

Generaal Winkelmanstraat 175 5025 XG Tilburg
Deze locatie is onderdeel van Het Laar

Waardering van Het Laar - Tilburg op 8 januari 2018 Interview

Overige aandoeningen

De omgeving is heel goed en de buitenruimte is mooi. Er zijn ruime gangen. De kamers zijn pas gerenoveerd. Alleen zijn de voorzieningen niet voldoende afgestemd op mijn moeder. Zij is kleiner en daardoor kan ze niet bij alle plankjes. Er is een aparte toilet voor de bezoekers, maar die wordt ook door de bewoners gebruikt, omdat die het dichtstbij zit. Dan gaan ze niet naar het toilet in de badkamer. Het huis is prachtig en mooi. De accommodatie functioneert zoals die moet functioneren. De bediening in het restaurant is heel vriendelijk. Er zijn veel verschillende medewerkers voor diverse werkzaamheden. De ene komt voor het schoonmaken, de ander voor de medicijnen en weer een ander voor de avond. Mijn ouders hebben liever vaste mensen, maar dat is gewoon niet mogelijk. Er is in ieder geval altijd iemand en ze komen altijd op tijd bij mijn ouders. Ze zijn allemaal vriendelijk en lief voor hen. De coördinator waar ik contact mee heb is heel meelevend en denkt ook mee.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Het Laar? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.