Het Laar

Generaal Winkelmanstraat 175 5025 XG Tilburg
Deze locatie is onderdeel van Het Laar

Waardering van Het Laar - Tilburg op 11 januari 2018

Graag wil ik het activiteitenteam van Het Laar je bedanken voor het programma dat ook maandelijks wordt verzonden naar de familie. Vooral willen wij  aangeven hoe geweldig wij het aanbod waarderen. Mijn moeder kijkt terug op een fantastische decembermaand en geniet in het prille 2018 al weer van het ruime aanbod. De activiteiten leveren een heel belangrijke bijdrage aan de kwaliteit van haar leven. Wij vinden zelfs dat ze ondanks haar 95 jaar de laatste tijd eerder opknapt dan minder wordt en dat is mede toe te schrijven aan haar deelname aan het activiteitenprogramma waarbij ze geniet van muziek en film, maar vooral ook van het samenzijn met anderen.   Hartelijk dank voor alle inspanningen.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Het Laar - Tilburg

Wat fijn om deze prachtige reactie te lezen. Het Laar hecht veel waarde aan een uitgebreid activiteitenaanbod. We werken aan een woon- en leefomgeving waarin veel te beleven valt. Deelname aan activiteiten, het ontmoeten, het er-op-uit-gaan; het draagt in onze visie bij aan een ‘Aangenaam Leven’. Uw waardering werkt bijzonder motiverend voor onze medewerkers. Dank daarvoor!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Het Laar? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.