Waardering van Het Laar - Tilburg op 22 november 2017 interview

9.2

Ik ben erg tevreden, ik word goed op de hoogte gehouden. Mijn moeder wordt goed verzorgd en ze wordt lekker bezig gehouden. Als ik zelf ergens mee zit, dan wordt daar aandacht aan besteed. De kamer van mijn moeder is klein, maar alles wat ze nodig heeft zit erin. Ze heeft een eigen badkamer, een zit-slaapkamer en een keukentje. Er zijn twee gezamenlijke woonkamers en één keuken. Daar worden alle maaltijden samen gegeten. Mijn moeder is heel tevreden over het eten. Er wordt overal rekening mee gehouden en dat vind ik fijn. In de gezamenlijke ruimtes zijn diverse activiteiten zoals een miMakker. Er is een eigen huisdokter en als ik wil dat hij even naar mijn moeder kijkt, dan komt dat altijd goed. Eens in de zoveel weken komt er een tandarts langs. De medewerkers zijn altijd aardig tegen me en er wordt met mij ook rekening gehouden. Ik vind het een hele geruststelling dat mijn moeder hier woont.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Het Laar? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.