Het Laar

Generaal Winkelmanstraat 175 5025 XG Tilburg
Deze locatie is onderdeel van Het Laar

Waardering van Het Laar - Tilburg op 2 december 2019

Dementie

Ons pap gaat komende vrijdag van Hazelaar Rietveld 1 naar Het Laar. We (mijn broertje en ik) hebben daar enkele weken geleden een rondleiding gehad en die was zo prettig dat Het Laar meteen onze absolute voorkeur had. De mevrouw die ons rondleidde was begripvol, geduldig en legde alles perfect uit. Het voelde als een warm bad en we durven ons pap, nadat we hem na het overlijden van mama 7 1/2 jaar geleden, zelf verzorgd hebben, daar met een gerust hart laten wonen. “Doen jullie voortaan maar enkel leuke dingen met hem, laat de zorg maar aan ons over” was even wennen dat de mevrouw dit ons adviseerde maar kwam heel prettig over. Al eerder waren we “undercover” even gaan kijken en we zagen overal om ons heen goede zorg voor de mensjes die er woonden. We kunnen niet wachten tot we zijn kamertje ingericht hebben en m laten genieten van deze professionele en hartverwarmende organisatie!

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Het Laar - Tilburg

Een 10! Hartelijk dank voor uw mooie toelichting op deze waardering. De missie van Het Laar is om haar bewoners elke dag opnieuw een aangename dag te bezorgen. Onze medewerkers en vrijwilligers laten zich hierbij leiden door de kernwaarden stijlvol, bruisend en verzorgd. Uw waardering geeft hen een prachtige stimulans om hier vol enthousiasme mee door te gaan.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Het Laar? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.