Sevagram, Zorgcentrum De Hollehof

Voskuilenweg 48 6416 AL Heerlen
Deze locatie is onderdeel van Sevagram

Waardering van Sevagram, Zorgcentrum De Hollehof - Heerlen op 9 december 2016

Mijn moeder heeft 9 maanden in de Hollehof gewoond. Ze is daar al die tijd prima verzorgd, daar heb ik niks op aan te merken. Mijn moeder is op 13 november overleden en het totale gebrek aan nazorg heb ik als zeer pijnlijk ervaren. Op de dag dat mijn moeder overleed, werd ons verteld dat wij haar kamer binnen 48 uur (!) moesten uitruimen. Dit vond ik best snel maar je begint dan toch maar de spullen uit te zoeken en op te ruimen. Die dag kwamen er geregeld medewerksters kijken en we kregen soep en broodjes aangeboden, erg fijn. De dag daarna zijn we een paar uur in haar kamer geweest om op te ruimen. We hebben niemand van de medewerksters gezien, niemand die even kwam informeren hoe het ging. De dag daarna zijn we de laatste spullen gaan ophalen, weer niemand gezien. We hebben de sleutels afgegeven bij de administratie en dat was het. Niemand die ons een kop koffie aanbood of vroeg of we nog behoefte hadden aan een gesprek. Het meest pijnlijke was het briefje dat op het mededelingenbord hing met de naam van mijn moeder met de verkeerde overlijdensdatum. Zeer pijnlijk en zeer kwetsend, dit komt totaal ongeïnteresseerd over.Afgelopen maandag heb ik toch maar de Hollehof gebeld om mijn ervaring te bespreken. Drie dagen later werd ik eindelijk teruggebeld en werd ook nog verteld dat de kamer niet binnen 48 uur maar binnen 5 dagen uitgeruimd had hoeven te worden. Dus de medewerksters zijn hier niet eens van op de hoogte! Ik ben zeer teleurgesteld in de Hollehof. Naast de emoties van het overlijden van je moeder, krijg je ook nog hiermee te maken. Zelfs de EVV-er heeft niks van zich laten horen. Hollehof, schaam je diep!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Sevagram, Zorgcentrum De Hollehof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.