Waardering van Sevagram, Zorgcentrum Langedael - Vaals op 4 november 2017

8.7

Onze demente moeder heeft hier de laatste ander half jaar van haar leven doorgebracht. Personeel en vrijwilligers waren erg behulpzaam en capabel in doen en laten. Het voelde als thuiskomen bij mam en de rest van de bewoners voelde aan als een grote familie. Er heerst een gezellige warme sfeer, ondanks de zwaar zieke bewoners op de afdeling en de krappe personeelsbezetting. Enige minpunt is de bezuinigingen op personeel in de huidige tijd waardoor patiënten niet altijd de aandacht kunnen krijgen die ze verdienen. We kunnen en mogen niet ervan uitgaan dat vrijwilligers alle gaten kunnen dichten. Misschien een simpele oplossing voor, laat mensen/patienten iets meer betalen per maand en zet van dat geld extra krachten in. Ik denk wel dat personeel helaas een landelijk probleem is.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Sevagram, Zorgcentrum Langedael? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.