Waardering van Sevagram, Zorgcentrum Oosterbeemd - Valkenburg op 28 september 2017

2.2
  • Aangeboren hartafwijking

Uitermate triest en teleurstellende ervaring!  In de korte zes weken dat mijn moeder in Oosterbeemd heeft gelegen (waarvan drie weken in het ziekenhuis te hebben gelegen) heeft onze moeder het ontzettend zwaar gehad. Gezien haar ziektebeeld en alle tegenslagen was ze de Nederlandse taal steeds minder machtig en verviel ze vaker in haar moedertaal Spaans. Ook kunnen wij (de kinderen) stellig zeggen dat wij iedereen in  Oosterbeemd uitgebreid hierover hebben ingelicht, van ziektebeeld tot kwaliteit van leven. Ze konden ons over wat dan ook altijd bereiken, dag en nacht. Onze moeder was ondanks alles een echte levensgenieter! Het heeft allemaal niet mogen baten, als ik al zegt dat het “Plan van aanpak” maar voor een klein gedeelte was ingevuld zegt dat al genoeg! Moeder vertelde ons dan ook heel vaak dat ze zich niet goed/veilig voelde, het was alsof ze in Rusland woonde want ondanks dat mijn moeder in haar moedertaal verviel weerhield haar dat echter niet om zich toch hoe dan ook verstaanbaar te maken, zei het met handen en voeten. Ook was ze meerdere keren in haar kamer gevallen waardoor ze o.a. verwondingen heeft opgelopen die heel moeilijk te genezen waren, verkoudheden, hersenschudding, longontsteking, voet en been zwaar gekneusd, bloeduitstortingen in haar gezicht en over haar hele lichaam, en de laatste keer bijna doodgebloed was. Daarbij willen wij al helemaal niet in detail treden over de acties die toentertijd genomen zijn door het (medisch) team.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Sevagram, Zorgcentrum Oosterbeemd - Valkenburg

geplaatst op 2 oktober 2017

Geachte familie,
Wij vinden het ontzettend vervelend dit bericht op ZorgkaartNederland te moeten lezen. De directeur van Oosterbeemd, de heer Fr. Otten wil heel graag en op korte termijn met uw familie in gesprek.
Wij hopen snel van u te vernemen. Contact kan opgenomen worden via de secretaresse van de heer Otten in Oosterbeemd (043 - 609 84 00).

Bent u of werkt u voor Sevagram, Zorgcentrum Oosterbeemd? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.