Waardering van Sevagram, Zorgcentrum Ter Eyck - Heerlen op 25 juni 2018

4.5

Mijn oma woont nu 3 maanden in ter eyk. De zorg is ver te zoeken. Ze spreken oma aan met "je ipv u". Is een vrouw van 93 jaar dat moet eigenlijk niet kunnen. Bij oma is op dit moment palliatieve zorg. Helaas houden ze totaal geen rekening mee. Extra inloop of aandacht is er niet bij. Ben je op zoek naar de zorg staan ze met 4 personen te roken op het balkon. Contact met de evv'er is er nog geen enkele keer geweest. Het is dat wij als familie samen veel bij oma komen, zodat ze toch de zorg en aandacht krijgt die ze verdiend. Het is een schitterend gebouw met mooie kamers. Maar daar lijkt ook alle geld ingestoken te zijn. Er is veel te weinig personeel en hulpmiddelen. Wij hebben zelf een coldpack moeten kopen toen oma gevallen was. Ze hebben geen saturatie meter om de zuurstof gehalte te meten. Al met al dus zeer veel verbeterpunten.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Sevagram, Zorgcentrum Ter Eyck - Heerlen

geplaatst op 28 juni 2018

Goedemorgen, wij betreuren deze gang van zaken. De directeur wil graag een gesprek met de inzender. Redactie, kunt u ons in contact brengen in dezen. BVD

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Sevagram, Zorgcentrum Ter Eyck? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.