Sint Annaklooster, Antonius

uit 13 waarderingen. Deze zorginstelling heeft te weinig waarderingen.

Informatie over

Waardering van Sint Annaklooster, Antonius - Eindhoven op 25 juli 2016 Interview

Overige aandoeningen

De medewerkers vind ik goed. Ze gaan gezellig met me om, en hebben genoeg tijd voor me. Ze helpen me met alles, zijn zorgzaam, en houden me goed in de gaten. Ze komen me 's ochtends en 's avonds helpen met de steunkousen en smeren m'n benen in, en zijn ook bij de andere afspraken altijd redelijk op tijd al kan het wel eens zijn dat ze eerst anderen moeten helpen. Voor hulp bij toiletbezoek hoef ik maar te bellen en ik word geholpen. Ik kan alles aan ze vertellen als ik ergens mee zit, maar meestal hebben ze het zelf al aan me gemerkt als er iets aan de hand is en vragen dan wat er aan de hand is en dan wordt dat meestal meteen opgelost of uitgepraat. Er wordt genoeg georganiseerd, dat krijgen we via een nieuwsbrief te horen en dan komen ze me ook halen en brengen me weer terug. Mijn badkamer is erg klein, en de kamer zelf mocht ook wel wat groter zijn. Schoonmaken gebeurt niet zoals ik van thuis uit gewend ben, ze gaan overal om heen. Ik vind het ook niet prettig als er gepoetst wordt als ik er niet bij ben. Het eten is goed, we kunnen een lijst invullen met keuzes, maar dat is wel twee weken van te voren dus dat weet je niet meer als je het krijgt. Al met al ben ik tevreden hier.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Sint Annaklooster, Antonius? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.