Sint Annaklooster, Antonius

uit 13 waarderingen. Deze zorginstelling heeft te weinig waarderingen.

Informatie over

Waardering van Sint Annaklooster, Antonius - Eindhoven op 24 juli 2016 Interview

Overige aandoeningen

Ik ben gek op mijn kamertje, maar het is wel klein. Het eten is prima, ze doen hun uiterste best om het lekker klaar te maken. Ook het poetsen gebeurt prima. De zusters zijn heel lief en aardig, ofschoon de een het werk doet met z'n hart en de ander met z'n hoofd. Over het algemeen vind ik het goed, en proberen we er het beste van te maken met elkaar. Dat geldt ook voor de afspraken over de dagelijkse verzorging, af en toe moet je wel eens even wachten, en ik vind ook dat ze niet altijd de goede keuzes maken bij wie ze eerst gaan helpen. Over de arts ben ik minder te spreken, die komt veel te weinig, eigenlijk alleen als je iets 'levensbedreigends' mankeert. Maar de medische verzorging door het personeel is prima, en ik krijg iedere dag op tijd mijn pilletjes. Daarnaast luisteren ze wel goed naar je als je het bijvoorbeeld ergens niet mee eens bent, ik was het niet eens met een bepaalde gang van zaken en heb dat aangekaart, en daar is vanaf toen rekening mee gehouden. Al met al is het hier heel gemoedelijk, en ik heb me hier meteen vanaf het begin thuis gevoeld.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Sint Annaklooster, Antonius? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.