Sint Annaklooster, Antonius

uit 13 waarderingen. Deze zorginstelling heeft te weinig waarderingen.

Informatie over

Waardering van Sint Annaklooster, Antonius - Eindhoven op 8 februari 2021

Dementie

Mijn vader is in 2020 in het Antoniushuis, afdeling Waterkant, overleden . Hij had Alzheimer. De Waterkant was voor hem en ook voor mijn moeder een veilige, kleinschalige en rustige omgeving met een hele prettige sfeer. Er was nauwelijks verloop binnen het team. De voorzieningen sloten prima aan bij de zorgbehoeften van mijn vader en het contact met de verpleging/verzorging en de artsen was erg plezierig. De kamer en de woonkamer waar mijn vader verbleef zijn verouderd maar alle materiaal waarmee gewerkt word is up-to-date. Domotica in de slaapkamers, aangepaste rolstoel, etc. Het was fijn dat er altijd naar ons werd geluisterd en er bijtijds/preventief op de behoeften van mijn vader werd ingespeeld. Zo min mogelijk werd aan het toeval overgelaten ; b.v. op vrijdag met eigen arts duidelijke afspraken omtrent medicatie voor het hele weekend waarin mijn vader is overleden. Wij denken met een dankbaar gevoel terug aan de zorg en liefdevolle aandacht voor zowel mijn vader als mijn moeder.

Reactie van/namens Sint Annaklooster, Antonius - Eindhoven

Bedankt voor uw waardering op zorgkaart Nederland.Wij stellen dit zeer op prijs .
Fijn dat onze zorg aansloot op de behoefte van uw vader . Wij zullen de desbetreffende locatie op de hoogte brengen van deze mooie waardering.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Sint Annaklooster, Antonius? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.