Waardering van Sint Annaklooster, Verpleeghuis Eikenburg - Eindhoven op 8 mei 2018 interview

7.0

Bepaalde afspraken worden wel gemaakt, maar niet alle aspecten kunnen nagekomen worden. Ik heb bijvoorbeeld meerdere malen over de schoonmaak gesproken en dan wordt er gezegd dat er eenmaal in de week schoon gemaakt wordt. Ik weet niet of dat komt door een chronisch personeelstekort of dat het komt omdat de afspraken met het bedrijf dat het moet uitvoeren niet goed zijn gemaakt. Er wordt regelmatig iets van activiteiten aangeboden, maar mijn vader doet daar niet altijd aan mee. Dan trekt hij zich liever terug. Hij wil graag op zondag naar de kerk, maar dat kan hij niet meer alleen. Het is niet altijd mogelijk dat hij daar naar toe gebracht wordt, terwijl de kapel op het terrein staat. De omgeving vind ik prachtig. Het gebouw zelf doet goed aan. Daar kan ik niet veel op afdingen. Er is een kinderboerderijtje op het terrein. Mijn vader heeft een mini-appartementje met een woonkamer, een slaapkamer en een badkamer. Voor hem is het groot genoeg. Voor de maaltijden gaat hij naar de eetzaal.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Sint Annaklooster, Verpleeghuis Eikenburg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.