Waardering van Sint Jacob, locatie Bosbeek - Heemstede op 12 januari 2017 interview

6.8

Diverse medewerkers zijn telefonisch slecht te verstaan door communicatieruis. Voor het vaste personeel heb ik alleen lof. Op een andere afdeling hebben de medewerkers het continu druk. Door te hoge werkdruk is de afstand tussen de medewerkers, de mantelzorgers en mijn zuster te groot. Als ik een afspraak moet maken, ga ik naar een vaste medewerker van wie ik weet dat hij of zij zich verantwoordelijk voelt. Ik vind dat ieder individu het op de juiste manier doet. Doordat Sint Jacob meerdere congregaties heeft, begrijpen ze het belang van het geloof. Dat vind ik echt mooi. De accommodatie is onlangs gerenoveerd. Er is een mooie kapel voor de kerkdiensten. De organisatie heeft zelfs de wegen rondom Sint Jacob verbeterd. Dat vind ik zeer goed.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Sint Jacob, locatie Bosbeek? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.