Sint Jacob, locatie Bosbeek

Glipper Dreef 209 2104 WG Heemstede
Deze locatie is onderdeel van Sint Jacob

Waardering van Sint Jacob, locatie Bosbeek - Heemstede op 16 oktober 2020 Geverifieerd

Ik ben blij dat mijn tante niet meer weg kan lopen en dus niet meer 's avonds om 12 uur buiten loopt te dwalen. Wat ik heel jammer vind is dat mijn tante niet naar buiten kan. Wat zou ze het prettig vinden als ze vaker met iemand zou kunnen wandelen. Ik begrijp dat dit niet kan, omdat er een personeelstekort is. Ook vind ik het jammer dat de activiteiten die er zijn alleen maar binnen zijn. Zij is juist een buitenmens. Ik vind de huisvesting pover, daar geef ik een 4 voor. Een somber klein kamertje zonder zonlicht met uitzicht op een muur van een ander appartement. Ik word daar niet vrolijk van. Het geluk, wat mij een beetje troost geeft, is dat mijn tante snel tevreden is. De communicatie is niet inhoudelijk, alleen maar hoe vaak ze naar het toilet Is geweest, maar hoe ze het echt maakt, zover komen we niet. De organisatie is niet op orde, er is geen inhoudelijk goed plan.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Sint Jacob, locatie Bosbeek? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.