Sint Jacob, locatie Bosbeek

Glipper Dreef 209 2104 WG Heemstede
Deze locatie is onderdeel van Sint Jacob

Waardering van Sint Jacob, locatie Bosbeek - Heemstede op 16 oktober 2020 Geverifieerd

Ik ben zeer tevreden over het eten. Waar ik absoluut niet tevreden over ben is de communicatie. Afspraken worden niet nagekomen of zijn moeilijk te maken. Douchedag en kapper allebei op donderdag is onhandig, omdat mijn moeder twee keer per week haar haren gewassen moet hebben. Zie dat maar eens te organiseren. Het naar beneden brengen om te eten wordt regelmatig vergeten. De benen van mijn moeder worden niet altijd ingesmeerd, oogdruppels worden niet toegediend, vergeten. Hangers blijven hangen op de badkamer. Eén nachtzuster voor drie afdelingen met een taalbarriere. Het gebouw is absoluut niet brandveilig. Het bed kan niet door de deu: moet eerst worden gesloopt. Maar het ergste vind ik nogmaals de slechte communicatie onderling.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Sint Jacob, locatie Bosbeek? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.