Waardering van Sint Jacob, locatie Bosbeek - Heemstede op 21 december 2016 interview

8.3

Ik vind de locatie van de instelling perfect gelegen. Het is een oud nonnenklooster dat in een bosrijke omgeving ligt. Ik vind dat het personeel heel betrokken is, zowel de arts als de medewerker. Er wordt bijvoorbeeld ook gevraagd hoe het met mij gaat. Ik vind dat er genoeg tijd is om redelijk wat aandacht te kunnen geven aan mijn moeder. Ik krijg met regelmaat nieuwsbrieven over de afdeling. Ik word verder telefonisch op de hoogte gebracht over mijn moeder door de medewerkers als mijn moeder bijvoorbeeld gevallen is. Als er een uitje georganiseerd wordt, word ik gebeld of mijn moeder mee mag en krijg ik feedback over hoe het uitje verlopen is. Ik krijg verder informatie over andere dingen die georganiseerd worden. Ik vind de informatievoorziening goed.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Sint Jacob, locatie Bosbeek? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.