Waardering van Sint Jacob, locatie Bosbeek - Heemstede op 11 september 2019

9.3

Mijn vader werd in Bosbeek op afdeling De Wilg verzorgd gedurende de laatste vijf maanden van zijn leven. Ik ben zeer tevreden over de wijze waarop het verzorgend personeel, arts en psycholoog zorg hebben gedragen voor zijn welzijn. Het verzorgend personeel toonde zich professioneel en de organisatie bood goede mogelijkheden voor contact en informatie. De organisatie was actief in het betrekken van mantelzorgers bij de bewoners en hun verzorgers. De mogelijkheden binnen Bosbeek zijn evenwel ook beperkt door de krappe bezetting en de toenemende eisen voor de zorg. Ondanks dat die grenzen goed zichtbaar waren, ben ik van mening dat men het uiterste deed om de kwaliteit zo hoog mogelijk te houden.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Sint Jacob, locatie Bosbeek - Heemstede

Bedankt voor deze mooie waardering.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Sint Jacob, locatie Bosbeek? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.