Waardering van Sint Jacob, locatie Bosbeek - Heemstede op 20 december 2016 interview

7.5

Over het algemeen gaat alles goed. Soms heeft mijn moeder vet haar, maar dan hebben ze het bijvoorbeeld wel opgestoken. Ze gaan op een liefdevolle, vriendelijke en open manier met mijn moeder en met mij om. De informatie die ik krijg is soms wat veel en zo krijg ik drievoudig informatie over de griepprik terwijl een keer wel voldoende is. Er is weleens ruis op de lijn en dan komt niet alles even goed door. Zo heb ik drie keer aangegeven dat mijn moeder geen griepprik wilde en toch was er een vinkje dat ze wel een griepprik moest. Het is dat er iemand goed oplette en ze heeft dan ook geen griepprik gekregen. Het is er netjes en verzorgd. Ik ben blij dat mijn moeder hier woont. Het geeft ons allebei rust. Mijn moeder zit daar goed en moeder vindt het fijn dat ze daar woont.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Sint Jacob, locatie Bosbeek? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.