Waardering van Sint Jacob, Meerhoeve - Haarlem op 21 december 2017 interview

7.5

De pand is maar een paar jaar oud. Het is heel stijlvol en mooi ingericht. Het is ruimtelijk. Ook de kamer van mijn moeder is ruim. Verder vind ik het eten goed. Dagelijks wordt een lijst opgehangen met gerechten die er zijn. In de middagen komt er altijd iemand langs om vers te koken. Iedere avond gaat mijn moeder samen met de rest van de bewoners gezamenlijk eten. Mijn moeder kan altijd koffie en thee pakken. Daar wordt absoluut niet moeilijk over gedaan. Ook de koelkast is heel goed gevuld. Ik vind dat de hygiëne op de kamer van mijn moeder iets beter moet. Ik heb vaker opmerkingen en in mijn ogen wordt er altijd direct op gereageerd. Als het nodig is, dan wordt er actie ondernomen. Ik vind dat dit goed geregeld is. Verder ziet mijn moeder er altijd verzorgd uit. Ik ga ervan uit dat haar verzorging goed is.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Sint Jacob, Meerhoeve? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.