Waardering van Sint Jacob, Meerhoeve - Haarlem op 21 december 2017 interview

7.3

Ik vind dat er op de afdeling bij mijn tante te weinig activiteiten georganiseerd worden op. Ik denk dat dit komt doordat er te weinig personeel is. Een tijd geleden hadden ze een leuk uitje georganiseerd, maar die ging niet door vanwege het weer. Ik vind het jammer, dat ze dat niet hebben opgevangen met een ander uitje. Er worden wel wat activiteiten georganiseerd, zoals joelen en soms knutselen. Ik zou het leuk vinden, als er wat meer één op één aandacht zou zijn in de gezamenlijke huiskamer. Het zou fijn zijn, als iemand met mijn tante naar buiten zou gaan en haar meer zouden stimuleren om iets te doen. Ik heb mij pas geleden aangemeld voor "Caren zorgt". Ik kan daarop inloggen en kijken hoe het met mijn tante gaat. Dat vind ik prettig. Ik heb goed contact met de verzorgenden. Er zijn een paar vaste verzorgenden die mij goed op de hoogte houden. Ik vind het niet zo goed dat er zoveel wisseling van personeel is.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Sint Jacob, Meerhoeve? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.