Sint Jacob, Meerhoeve

Spijkerboorweg 500 2037 EB Haarlem
Deze locatie is onderdeel van Sint Jacob

Waardering van Sint Jacob, Meerhoeve - Haarlem op 16 oktober 2020 Geverifieerd

Ik vind dat mijn tante hier goed wordt verzorgd, ze ziet er altijd netjes uit. Er zijn veel activiteiten waar mijn tante aan mee doet zoals breien, tekenen en zingen. De bereikbaarheid vind ik wel een punt van aandacht. Als ik bel wordt er soms niet opgenomen en als ik een mail stuur duurt het lang voordat ik een reactie krijg. Ik denk dat dit komt omdat het personeel het erg druk heeft. Als ik op visite kom spreekt de uitzendkrachten mij niet aan. Ik kan vaak gewoon doorlopen, maar vind dat ze kunnen vragen wie ik ben en voor wie ik kom. Soms geef ik iets aan ze door en kom er later achter dat ze het niet hebben overgedragen. Ik zou het fijn vinden dat als mijn tante jarig is ze even contact met ons opnemen om af te stemmen hoe we het gaan regelen. Ik zie ook dat de kleding van mijn tante regelmatig zoek is, dan missen er sokken. Wat ik mis is een restaurant waar je gezellig samen wat kan eten. Je kan wel een kop thee of koffie drinken, maar als je wat wil eten moet je naar buiten.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Sint Jacob, Meerhoeve? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.