Waardering van Sint Jacob, Meerhoeve - Haarlem op 7 december 2017 interview

7.8

Ik vind de kamers prachtig. Ze zijn groot en er is veel ruimte. Er staan prachtige kasten en er is een mooie badkamer. De route in het gebouw vind ik overzichtelijk. De bereikbaarheid van de accommodatie vind ik op dit moment slecht, omdat er verbouwd wordt. Ik hoop ook dat er een groter parkeerterrein komt. De omgang verschilt naar mijn idee per medewerker. Ik ben vol lof over het vaste personeel. Ze hebben veel aandacht voor ons en als ik iets aan ze vraag, wordt dat meteen opgepakt. Ik heb het gevoel dat ze hart voor hun werk hebben. Er zijn ook medewerkers die ik niet zo vaak zie, volgens mij zijn dat uitzendkrachten. Ik vind de benadering van die medewerkers, naar mijn familielid toe, niet goed. Ze spreken mijn familielid aan met 'schatje'. Dat vind ik niet respectvol.

Bent u of werkt u voor Sint Jacob, Meerhoeve? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.