Sint Jacob, Meerhoeve

Spijkerboorweg 500 2037 EB Haarlem
Deze locatie is onderdeel van Sint Jacob

Waardering van Sint Jacob, Meerhoeve - Haarlem op 16 oktober 2020 Geverifieerd

Ik vind een aantal medewerkers echt top ten aanzien van de zorg voor mijn moeder, zij zetten waar nodig een extra stap. Er zijn er helaas ook een aantal die ik een wat gelaten houding vind hebben, ze vinden het wel goed zo. Als iets niet lukt met eten, dan laten ze het erbij. Ik zie dus wel verschil tussen de medewerkers qua inzet. De Meerhoeve heeft een personeelstekort gehad, maar dit is verbeterd. Er zijn nu 2 begeleiders op een groep van 8 bewoners, waar het er voorheen maar 1 was. Ik kan mijn moeder nu met vertrouwen achterlaten. De communicatie verloopt goed, ik weet wie ik kan contacten als er iets is. Ook het online dossier loopt goed, ik kan de dagelijkse rapportages meelezen. Wat beter zou kunnen is dat men wat pro-actiever was geweest, bv. met het inzetten van fysiotherapie. Als we er op tijd bij waren geweest, hadden we een heleboel tijd kunnen rekken wat betreft het lopen en bewegen. We moeten zelf als familie veel aandragen en dit zou denk ik toch anders moeten zijn.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Sint Jacob, Meerhoeve? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.