Sint Jacob, Meerhoeve

Spijkerboorweg 500 2037 EB Haarlem
Deze locatie is onderdeel van Sint Jacob

Waardering van Sint Jacob, Meerhoeve - Haarlem op 8 januari 2018 Interview

In de instelling waar mijn moeder verbleef, vond ik het verloop van het personeel heel hoog. Dit was het geval bij de medewerkers op de werkvloer, maar ook bij de leidinggevenden en de arts. Het gevolg hiervan was naar mijn idee dat de kwaliteit van de zorg flink onder druk stond. De vaste medewerkers die in de huiskamer werkten, vond ik heel goed. Ze werkten heel hard en ik vond ze begaan met mijn moeder. Ik vond ze ook respectvol en lief. De communicatie vond ik goed. Dat ging via de mail en de telefoon. De accommodatie vond ik niet heel goed. Het parkeren was op sommige dagen al een ramp. De entree vond ik niet gezellig en het leek naar mijn idee meer op een bunker. De bewoners verbleven overdag op de gezamenlijke huiskamer en ze konden ook naar een soort kantine. Daar vond ik het niet gezellig en daar was bovendien ook niets te doen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Sint Jacob, Meerhoeve? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.